فروشگاه اينترنتي بذر فروشگاه اينترنتي بذر .

فروشگاه اينترنتي بذر

خريد و فروش انواع سم، كود و بذر در تبريز

بهترين مركز تامين سم، كود و بذر در تبريز

تأمين نهاده‌هاي كشاورزي يكي از جنبه‌هاي حياتي ساختار كشاورزي است. از آغاز دهه پنجاه خورشيدي، مجموعه مزرعه دانش در زمينه تأمين مواد اوليه كشاورزي، از جمله سم، بذرها، كودها و ابزارهاي مختلف كشاورزي فعاليت خود را آغاز كرد. اين محصولات با كيفيت و اصالت، به دست تمام كشاورزان در سراسر كشور ارائه مي‌شوند و نيازهاي مختلف بازار و تخصصي را برآورده مي‌كنند.

در حال حاضر، مزرعه دانش تصميم گرفته است كه براي كشاورزان محترم  در استان  آذربايجان شرقي اين امكان را فراهم كند تا با آرامش و اطمينان، محصولات خود را از مزرعه دانش تأمين كنند. فروشگاه اينترنتي مزرعه دانش با ارائه بهترين كيفيت در زمينه سموم كشاورزي، كودهاي NPK، بذرها و ابزارهاي كشاورزي، به كشاورزان اين امكان را مي‌دهد تا محصولات مورد نياز خود را با مقايسه و انتخاب بهترين‌ محصول، به صورت آنلاين تهيه كنند. تأكيد بر اصالت محصولات و ارائه قيمت‌هاي منصفانه، از مهمترين خدمات مزرعه دانش مي‌باشد.

خريد بذر در تبريز

بذر، يكي از اصلي‌ترين عناصر در زمينهٔ كشاورزي و فعاليت‌هاي زراعي است. اين ماده، سبب رشد و توسعهٔ پايدار كشاورزي مي‌شود و در طول زمان، اهميت آن در زندگي انسان‌ها به‌طور مستمر افزايش يافته است. كشاورزان با تجربه مي‌دانند كه بذر ها به سه دسته هيبريد، استاندارد و تراريخته تقسيم مي‌شوند و با ليبل‌ و برند هاي مختلف در بازار عرضه مي‌گردد. انتخاب برند مناسب براي هر نوع بذر، يكي از عناصر اساسي و ضروري براي رشد و توسعه بهينه كشاورزي محسوب مي‌شود.

مزرعه دانش همواره در پي ارائه خدمات با كيفيت و متمايز به كشاورزان بوده و به منافع اين ماده حياتي توجه ويژه‌اي داشته است. اين مجموعه با ارائه برترين بذرهاي داخلي و خارجي از جمله نام‌هاي برجسته مانند سينجنتا، كلوز و ساير برندهاي معتبر بازار، گام موثري در جهت تأمين نيازهاي كشاورزي برداشته است. كشاورزان استان آذربايجان شرقي مي‌توانند با تنوع و كيفيت برتر، محصولات مورد نياز خود را از مجموعه مزرعه دانش تهيه كنند و از دسترسي آسان و مطمئن به انواع بذرهاي برند و با كيفيت بهره‌مند شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۷:۵۹ توسط:محمد رفيعي موضوع: نظرات (0)